Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Multi-level kvantitativní vyhodnocení využití cizinců v českém fotbalu
Riedl, Jakub ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Pecha, Ondřej (oponent)
Název: Multi-level kvantitativní vyhodnocení využití cizinců v českém fotbalu Cíle: Cílem práce je zjistit, jaký měli vliv zahraniční hráči na českou nejvyšší fotbalovou soutěž v sezónách 1993/94 až 2019/20 a využít víceúrovňovou longitudinální analýzu za účelem získání odpovědí na níže uvedené otázky: 1. Jaký mají zahraniční hráči vliv na návštěvnost ligových utkání v první české fotbalové lize? 2. Jak ovlivňují počty zahraničních hráčů používání českých fotbalistů v české nejvyšší fotbalové soutěži? Sekundární cíl práce je zodpovědět na otázku, zda je víceúrovňová analýza vhodnou metodou pro kvantitativní studii sportovní migrace v primárním sportu v semi-periferní zemi. Metody: V práci je provedena víceúrovňová longitudinální analýza, která má za cíl vysvětlit závislé proměnné v české nejvyšší fotbalové soutěži od sezóny 1993/1994 až do sezóny 2019/2020. Výsledky: Výsledky práce vypovídají o tom, že zahraniční hráči nemají vliv na návštěvnost ligových utkání, protože výsledné hodnoty víceúrovňové analýzy byly statisticky nevýznamné. Počet zahraničních hráčů v české soutěži stoupal v průměru o 0,22 hráče v jednom týmu na sezónu a na druhé straně počet českých hráčů v nejvyšší fotbalové soutěži klesal v měřených 27 sezónách v průměru o 0,13 hráče v týmu v průběhu jedné sezóny. Vztah mezi závislou...
Vliv zahraničních hráčů na český ligový fotbal
Riedl, Jakub ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vliv zahraničních hráčů na český ligový fotbal Cíle: Cílem práce je zjistit, jaký vliv mají zahraniční hráči na český ligový fotbal v sezónách 1993/94 až 2017/18, uvést a porovnat rozdíly nebo podobnosti se zbylým fotbalovým světem z pohledu ekonomického, kulturního, historického a geografického. Dále analyzovat toky hráčů z různých destinací do České republiky a naopak státy, kam směřují čeští hráči. Sekundárním cílem práce je sběr dat, jež budou využita v diplomové práci a poslouží k detailnějšímu popisu hypotéz pomocí vícestupňové analýzy. Metody: V práci je provedena deskriptivní statistická analýza sekundárních dat z českého nejvyššího fotbalového prostředí, od sezóny 1993/1994 až do 2017/2018, v níž jsou prezentovány výsledky na úrovni klubů a soutěže. Výsledky: Výsledky vypovídají o tom, že zahraniční hráči negativně ovlivňují počty českých hráčů v české nejvyšší fotbalové lize. Výsledek se neliší od fungování jiných evropských týmů, kde tlak manažerů a investorů na úspěch v krátkém časovém období se projevuje v nabídce fotbalových pracovních pozic talentům z Afriky, Jižní Ameriky a jihu Evropy. Ale pro většinu těchto hráčů nejsme cílovou zemí, jejich cílem je hrát za evropské velkokluby a zahrát si evropské poháry. Přínos nově příchozích hráčů pro naše kluby je ve zvýšení kvality...
Participace zahraničních hráček na týmovém herním výkonu družstev naší nejvyšší soutěže žen
Minarovičová, Kristýna ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Jurková, Kateřina (oponent)
Název: Participace zahraničních hráček na týmovém herním výkonu družstev naší nejvyšší soutěže žen. Cíle: Cílem diplomové práce je porovnání efektivity herního výkonu zahraničních hráček s českými hráčkami v sezónách 1998/1999- 2017/2018 v české nejvyšší basketbalové soutěži žen. Dílčím cílem práce je zjištění a posouzení vývoje počtu zahraničních hráček za výše uvedené dvacetileté období. Metody: V naší práci jsme použili metodu sběru sekundárních informací, tedy metodu sekundární statistické analýzy dat. Výsledky: Analýzou dat jsme zjistili, že zahraniční hráčky byly efektivnější než české hráčky ve všech sledovaných sezónách při porovnání odehraného času s dosaženým koeficientem užitečnosti. Počet zahraničních hráček v nejvyšší soutěži postupně narůstal s maximem v sezóně 2014/2015. Klíčová slova: globalizace, sportovní migrace, basketbal, Ženská basketbalová liga, zahraniční hráči, komparace, herní výkon
Odezva fanoušků na sportovní imigranty v českém fotbalu
Chalupník, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Odezva fanoušků na sportovní imigranty v českém fotbalu Cíl práce: Určení převažujícího postoje fanouškovské základny českých fotbalových týmů vůči sportovním imigrantům. Použité metody: V bakalářské práci byla použita kvantitativní metoda, elektronické dotazování. Pro výzkum byl vytvořen dotazník na webu Survio.com. Odkaz na tento dotazník byl umístěn na sociální síti Facebook, ve facebookových skupinách souvisejících s fotbalovou tematikou. Sběr dat probíhal přibližně tři týdny. Získaná data byla zpracována pomocí počítačové techniky. Výsledky: Výzkum přinesl informace, které dosud v oblasti českého fotbalu chyběly. Tyto informace byly využity k sestavení doporučení českým fotbalovým klubům pro práci se sportovními imigranty. Klíčová slova: sportovní migrace, dotazování fanoušků, český fotbal
Historie a analýza marketingu v NBA
Vilímec, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
1 Abstrakt Název: Historie a analýza marketingu v NBA Cíle: Cílem této bakalářské práce je představit a popsat americkou nejvyšší basketbalovou soutěž - NBA, objasnit její historickou organizační strukturu, funkci ve společnosti, praktické fungování a její marketingovou složku. Dále posoudit rostoucí využití cizích hráčů v této soutěži v rámci marketingových aktivit a celkové budoucí strategie organizace. Zjistit trendy způsobu užití marketingových nástrojů, reklamních aktivit, způsobů získávání financí a chod celého ligového systému. Na závěr práce vyjadřuji pomocí SWOT analýzy pozitivní a negativní aspekty pro současné a budoucí fungování celé ligy. Metody: Jedná se o teoretickou práci, která má deskriptivně-analytický charakter. Hlavní metodou je tedy analýza, která je zacílena na shromáždění a studium dokumentů, literárních a webových zdrojů. Následuje sumarizace zjištěných informací a jejich ucelené zpracování. Výsledky: Z analýzy vyplývá, že NBA je jednou z nejpokrokovějších organizací v oblasti sportovního marketingu na světovém trhu sportovních organizací. Její úspěch je především spojený s rozsáhlou komunikací s příznivci a s aktivitami v mnoha oblastech společenského života. Zavedení marketingové strategie v angažování cizinců a jejich využití pro vstup na ostatní světové trhy, se začíná...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.